Aquest lloc utilitza galetes i li dóna control sobre el que voleu activar.
Uneix-te a nosaltres a l'Espace Capellans per a una vetllada divertida i festiva. Primer de tot, descobreix el duo Lili Charles – un germà i una germana – en un concert acústic amb veus, guitarres i percussió, en un ambient ple de versions populars de folk, pop i rock.
I a la segona part, gaudiu de The Poolydoors, el trio de rock acústic dels anys 70 als 90 amb un repertori de hits de pop francès i internacional, per a una vetllada festiva i interactiva!
I això no és tot! Al programa hi trobareu:
Una zona de jocs de fusta per a grans i petits, a càrrec de «La Case du Jeu»,
moltes opcions de menjar i beguda amb diversos quioscos de menjar a prop, així com productors de vi locals, el poble de xalets dels comerciants i la fira, una exposició de cotxes clàssics de l'Antic Auto Club Catalan,
Finalment, el més destacat de la nit: un castell de focs llançat des de la platja central a les 22.30 h (segons les recomanacions del prefecte).

