Etiquetes i marques

Les etiquetes dels pirineus orientals, garantia d'unes vacances de qualitat

Les etiquetes i marques s'han dissenyat per identificar els professionals que compleixen amb les normes de qualitat o per distingir un producte d'un altre. Poden garantir la qualitat o l'origen d'un producte, validats pels consumidors o per experts.

 

Résultat de recherche d'images pour "label tourisme et handicap"

Turisme i discapacitat

Des de 2002, l'Agència de Desenvolupament Turístic dels Pirineus Orientals té per objecte desenvolupar una oferta turística accessible per a les persones amb discapacitat a través de la marca estatal «Tourisme & Handicap», que abans era una etiqueta. Aquesta marca garanteix l'accessibilitat del lloc per a persones amb necessitats especials (motrius, mentals, visuals i auditives). 

Va dirigida a nombrosos agents del sector turístic: tot tipus d'allotjaments, restaurants, llocs turístics i llocs d'oci.

 

Logo Qualité Tourisme

Qualité Tourisme

La marca «Qualité Tourisme», creada el 2003 pel Ministeri de Turisme, té com a objectiu ajudar-te a triar el teu allotjament (hotel o càmping) durant la teva estada als Pirineus Orientals.

Aquesta marca uneix els rigorosos procediments de qualitat dels professionals del turisme i el seu objectiu és la qualitat de servei per a la satisfacció del client.

Les especificacions de l'etiqueta es basen en els següents elements: informació i comunicació, atenció personalitzada, competència del personal, comoditat, neteja i manteniment de les instal·lacions, explotació dels recursos locals.

Résultat de recherche d'images pour "qualité occitanie sud de france"

Qualité Tourisme Occitanie Sud de France

Reuneix sota un mateix símbol les iniciatives de qualitat de la regió d'Occitània empreses per satisfer els clients.

La marca «Sud de France» és una variant de Qualité Tourisme i es dirigeix a tots els sectors turístics de l’actual regió Occitània: restaurants, hotels, allotjament a l'aire lliure, cafeteries - bars, residències turístiques, complexos turístics, allotjament i esmorzar, llocs d'interès i activitats a l'aire lliure.

Però també es pot trobar en altres especificacions específiques: cellers i punts de venda de productes locals. 

 

Résultat de recherche d'images pour "grand site occitanie"

LLocs amb segell « Grands Sites Occitanie Sud de França »

El segell Grands Sites Occitanie Sud de França pretén promoure els indrets amb patrimoni cultural, natural o històric de la nostra terra i així reforçar la seva atractivitat turística . Avui en día, 40 llocs formen part de la xarxa i son 3 en els Pirineus Orientals :

  • Massís del Canigó –Pays Catalan
  • Cotlliure a la Costa Vermella
  • Perpinyà Mediterrania

 

Vignobles et Découvertes

Vignobles et Découvertes

Té com a objectiu promoure el turisme al voltant del vi i les vinyes.

Creada al 2009, l'etiqueta Vignobles & Découvertes és concedida durant un període de 3 anys per Atout France, per recomanació del Conseil Supérieur de l'Oenotourisme, a les destinacions turístiques i vitivinícoles que proposen una àmplia oferta de productes turístics y complementaris (allotjament, restauració, visites a cellers i tasts, museus, esdeveniments, etc.) que faciliten als clients l'organització de la seva estada i orientar-la cap a serveis qualificats.

 

Résultat de recherche d'images pour "logo accueil velo"

Accueil Vélo

Accueil Vélo és una marca nacional que garanteix una gran acollida i serveis de qualitat al llarg de les diferents rutes a ciclistes itinerants.

 

 

ALTRES ETIQUETES I MARQUES

Aquí tens alguns exemples d'etiquetes utilitzades per les diferents famílies turístiques dels Pirineus Orientals.

Més informació >