Esteu aquí

LA MARMOTTE

2 espigues (Gîtes de France)
Locations et gîtes

Sobre nosaltres

Sigui quina sigui l'època de l'any, segur que trobareu molt a fer: esquí alpí, esquí de fons, raquetes de neu, senderisme o ciclisme, bicicleta de muntanya, explorar els pobles i els banys termals de Llo i Dorres… hi ha una àmplia gamma d'activitats disponibles tot l'any.
L'encantador petit poble de muntanya de Porta, situat al Parc Natural Regional dels Pirineus Catalans, ofereix 7 gîtes còmodes en una casa pirinenca típica. El gîte, amb entrada independent, consta de:
Planta baixa:
Sala d'estar: sofà llit per a 2 persones
Menjador amb zona de cuina equipada
Primer pis:
Habitació 1: 1 llit doble (140x190 cm)
Bany
Wàter independent
El gîte s'obre a una veranda privada reservada per a l'allotjament. A més, hi ha una zona d'esbarjo comuna equipada amb barbacoa i mobiliari de pícnic. Aparcament privat davant dels gîtes.
Consum d'electricitat inclòs: 10 kWh/dia – el consum addicional es cobrarà a 0,25 €/kWh (tarifa subjecta a canvis d'acord amb els augments de preus del subministrador).

Etiquetes i marques

Gîtes de France
S'hi admeten animalssi

Idiomes

Francès
X