TOUTUNCINÉMER
Sobre nosaltres
Toutuncinémer, una casa d'hostes, transmet calma, tranquil·litat i serenitat.
Feu el que us vingui de gust, podeu relaxar-vos al jardí tancat, ple d'arbres i flors, a la vora de la piscina (12,5 x 6,5 x 1,80 m), que està protegida per una alarma i és accessible de 10 a 20 h, del 1 de juny al 15 d'octubre, a l'ombra dels arbres, o, amb bon temps, gaudiu d'un esmorzar contundent a la terrassa o al menjador.
Amb entrades independents, les dues habitacions d'hostes, totes dues amb aire condicionat, són a la planta baixa, decorades amb bon gust amb una temàtica cinematogràfica, on us esperen referències a Pedro Almodóvar o Clint Eastwood!
La Cendrine, una apassionada del cinema, també ofereix llibres i DVD d'aquests dos directors. Parla llengua de signes francesa (nivell A2).
Parcatge privat tancat a la propietat per a 2 cotxes.
Etiquetes i marques


























































